Tuesday, December 20, 2011

Dear Jews, Hinanya Bangsamu


Dengan sombongnya, pendita-pendita Yahudi telah mengubah isi kandung kitab asal Taurat; dengan menyifatkan Musa a.s. sebagai ahli sihir. Meskipun, Musa a.s. diakui sebagai pemimpin bangsa Yahudi yang diutuskan Allah untuk memimpin mereka.

3:21 "Aku akan sihirkan orang Mesir agar bermurah hati terhadap bangsa ini. Apabila kamu pergi nanti, kamu tidak akan pergi dengan tangan kosong."

3:22 "Tetapi, setiap wanita akan mampu memperdaya jirannya dan juga wanita tang tinggal di rumahnya. Mereka juga akan merampas barang-barang seperti perak, emas dan kain-kain yang akan kamu pakaikan kepada anak-anakmu sama ada lelaki atau perempuan. Demikianlah kamu akan merampas harta benda orang-orang Mesir itu."

That's why Yahudi dengan selambanya merampas hak orang Palestin sebagaimana TANAH PALESTIN dirampas...sebagaimana KEBUN ZAITUN PALESTIN dirampas.

That's why Yahudi dengan selambanya merampas harta orang lain sebagaimana SUMBER MINYAK IRAQ dirampas...sebagaimana SUMBER GALIAN AFGHANISTAN dirampas...sebagaimana SUMBER KEKAYAAN LIBYA dirampas.

Dengan alasan, tuntutan agama...piiirah!!!!


p/s : Sumber "Yahudi : Menurut Al-Quran, Hadis, Taurat dan Injil" & Sumber Internet

No comments:

Post a Comment