Tuesday, June 15, 2010

Rupa-rupa nya....

Ahad aritu aku ada terbaca tabloid berkaitan misi bantuan ke Gaza, yang gagal akibat sikap tak berperikemanusiaan Yahudi.

Semua tau yang para aktivis yang ditangkap sudah dibebaskan dalam jangka masa yang singkat.
Meskipun diaorang sedia maklum...
...berkemungkinan akan ditahan lebih lama.
...barang sebulan atau dua bulan.

Mungkin dunia berkata;

"Baik Israel ni...kejap je diaorang tahan"

Alkisah dari tabloid yang aku baca;


"Aku bagi kau dua pilihan...nak lepaskan atau kau terima akibat dari aku!"

Mungkin tu yang dikatakan oleh Recep Tayyep Erdogan...Perdana Menteri Turki.

"Ok...ok...ok..."

Mungkin tu yang dibalas oleh Benjamin Netanyahu...Perdana Menteri Israel.

p/s : "aduyai...mampus aku! cepat...hangpa pi antaq balik diaorang nun"

Nampaknya...
Bagai ada kuasa di Timur Tengah yang mampu membela Palestin.

"Recep, hang pi join dengan Mahmoud nun".

No comments:

Post a Comment