Thursday, June 3, 2010

THE ZIONIST PROTOCOL...continue

Jom...
Aku nk sambung aktiviti meng'share'kan kat korang semua tentang protokol2 zionis...yang mana hampir kesemuanya dah berjaya diaorang buat.
Sampaikan kita dah tak mampu nak buat apa2.

* Protokol ke-5;

"Sekiranya ada di kalangan orang-orang bukan Yahudi cuba mengatasi bangsa Yahudi dari segi sains, politik dan ekonomi, maka bangsa Yahudi mestilah menyekat mereka dengan cara menimbulkan pelbagai bentuk perselisihan sehingga wujud konflik sesama mereka. Kesannya, mereka mengambil keputusan untuk tidak mencampuri permasalahan tersebut kerana ianya hanya difahami oleh orang-orang yang memimpin rakyat sahaja".

* Protokol ke-6;

"Untuk memusnahkan perusahaan bangsa bukan Yahudi ialah dengan cara merosakkan sumber pengeluaran dengan memupuk tabiat membuat kejahatan dan meminum minuman keras di kalangan para pekerja, serta mengambil langkah menghapuskan orang-orang terpelajar dari kalangan bangsa bukan Yahudi. Semua bangsa bukan Yahudi mesti dipastikan menduduki martabat kaum buruh yang melarat".

* Protokol ke-7;

"Orang-orang Yahudi wajib menaburkan fitnah supaya timbul kekacauan, pertelagahan dan permusuhan di kalangan manusia. Bila timbul penentangan terhadap bangsa Yahudi, maka wajiblah orang Yahudi menyambutnya dengan peperangan secara total di seluruh dunia".

* Protokol ke-8;

"Pemerintah Yahudi akan dikelilingi oleh segolongan besar ahli-ahli ekonomi dan orang Yahudi sendiri akan dikelilingi oleh ribuan ahli-ahli korporat, jutawan dan usahawan".

* Protokol ke-9;

"Yahudi akan mendirikan kerajaan diktator dengan menggubal dan melaksanakan undang-undang yang tegas iaitu undang-undang yang akan membunuh tanpa pengampunan. Yahudi akan merosakkan moral pemuda-pemuda bukan Yahudi dengan menanamkan teori-teori yang palsu dan ilmu-ilmu yang batil".

* Protokol ke-10;

"Yahudi akan membawa masuk racun Liberalisme ke dalam negara-negara bukan Yahudi untuk menggugat kestabilan politik. Pilihanraya diatur supaya boleh memberi kemenangan kepada pemimpin-pemimpin yang dapat bertugas sebagai agen Yahudi dalam melaksanakan rancangan-rancangan Yahudi".

p/s : kepada blogger Laut Cina Selatan...bersabar untuk entri seterusnya ye. Btw, silalah singgah ke my older post untuk tahu lebih lanjut asal-usul Yahudi.

2 comments:

  1. haha. terselit pulak nama disitu! :)

    protokol 9 mmg ketara ape yg diorng buat skrang...

    ReplyDelete
  2. sebab awk follow entri protokol...tu yg terselit nama tu.

    ReplyDelete