Thursday, July 22, 2010

MUSIM RAMAI ORANG DEMAM

Sekarang ni musim ramai org demam.
Tak kira org dewasa atau budak kecik. Kalau org dewasa demam bole la control sikit...tang budak kecik yang ada rumit sikit.
Nak layan kerenah dia.
Apa bole buat...dah tanggungjawab.
Pandai 'bikin'...pandai la jaga!!!
(kira aku ni category bertanggungjawab la ni....warghh...warghh...warghh...puji diri sendiri!)

Minggu ni 2 org anak aku demam sekaligus.
The only 5 years old girl and the youngest 3 years old boy.

Yang boy ok la jugak...degree 38.9 (celsius ke fahrenheit ek?)
Tapi lasak sikit dia ni.
Jumpa doktor...backside insertion je...dah ok.
Siap bole panjat2 dalam bilik doktor.



Yang girl ni pulak...degree tinggi...40.0
Terperanjat beruk aku.
Patut la lemah je dia.
Lebih2 lagi dia ni ada manja lebih (girl la katakan!)
Kena pasang mask, dah gembeng.
Hahaha...girl...girl...

Hopefully, semuanya ok arini.
Aku pun rasa macam nk demam ni. Ongkosnya tinggi sehhhh!!!
Lebih2 lg kereta pun nak demam ni.
Sebelum kreta ni demam...baik aku gi hantar klinik.

MAINTENANCE ORANG TINGGI TAKPE...
JANGAN MAINTENANCE KERETA YANG TINGGI...

No comments:

Post a Comment