Tuesday, July 6, 2010

Awat Lagu Tu...

Rasa macam dah lama pulak tak berblog ni.
Ye ye ooo je busy nyer!!!

Yang sebenaq nya, masuk je minggu ni...banyak pulak keje nak buat.
Document sana, document sini.
Arini pun aku masuk keje pukul 1 petang.
Pasal stayback sampai pukul 7.30 pagi tadi.
Tengok keje konkrit.
Pehhh...lesu je rasa badan ni.


Walau mcmanapun...cerita World Cup tetap no. 1...heh...heh...heh...

Last week Quarter Final.
Holland vs Brazil...hampeh Brazil. Kena kick out dengan Holland.

Uruguay vs Ghana...frust aku tengok Ghana kena kick out.
Main dah cantik.
Chances dah dapat masa ujung2 game.
Luck takde.
Suarez punye pasal la tu...

Suarez : "Kalau aku tak tahan bola ni...kalah team aku. Kalau aku tahan...aku kena buang padang...Ghana dapat penalti. Tu belum sure masuk tu...hehehehe!! Team aku ada chance lagi nih. Ahhh...tahan je la. Nah...ambik kau!".

Yang si Gyama pulak tendang penalti tak masuk.
Adussss...kalau masuk, Ghana pegi Semi Final ooooiiiii....

Lastly, penentuan pemenang secara penalty shoot-out.
Adusss lagi...2 player Ghana tendang tak masuk.
Sayang beb...kalau tak korang cipta sejarah sebagai negara Africa sampai ke Semi Final.

Tapi...yang ni lagi best...
Argentina vs Germany
Dua2 team favorite aku.
Tapi...teruk sangat kalahnya.
Macam lawan team budak sekolah je.
Sori ye...MeranaDONA!!!

No comments:

Post a Comment