Saturday, October 9, 2010

* JOM JADI FOLLOWER GADIS KAMPUNG *

Alamak...!!! Ada contest la...!!!
Hadiahnya RM101...
Ok la tu...siapa nk bagi kan.
Kalau RM1001 ke...RM1010 ke...lg best kot!
Hehehehehe...lebih2 pulak gua ni...!!!

Cuba je la masuk contest ni. Mana la tau Gadis Kampung berbesar hati nk bagi hadiah...ok gak tu.
Lagi pun Gadis Kampung dah jemput via http://nukilangadiskampung.blogspot.com/
Tak baik tolak jemputan orang...ye tak!

Contest Gadis Kampung ialah contest nk cari follower dia yg ke-1010...sempena anniversary dia.
Aduyai...aku follower ke-146 kot.
Takde chance la gamaknya nih...!!!
Takpe...takpe...join je contest ni. Bukan rugi pun.
At least...selalu jugak aku lepak kat blog dia.
Blog Gadis Kampung ni menarik...tak banyak gadget...tak lambat nak bukak blog dia nih...tak banyak cekadak * kalau banyak gadget, lama sehhh nak tunggu*.

p/s : dapat la hendaknya hadiah dari Gadis Kampung....Aminnnnnn.

Ehhh...mcmana nk copy banner Gadis Kampung nih...!!!!

4 comments:

  1. hehehehehe...
    may luck always be mine :)

    ReplyDelete
  2. tima ksaih sudi join..saya datang nak melawat awak...rajin2 la awak ke blog saya ye..

    ReplyDelete
  3. sama2...
    sama2 la saling melawat rite!!

    ReplyDelete