Wednesday, May 5, 2010

Like Father Like Son

Cikgu : "nama adik awak Mirza Nurhaziq kan?"

Haikal : "ye, cikgu"

Cikgu : "adik awak kelas mana?"

Haikal : "2 Ibnu Sina, cikgu"

Cikgu : "Hah, bagitau mak awak...adik awak buli budak sampai berdarah telinga"


Pehhh...berdesing telinga aku dengar bila wife tpon aku bgtau hal tu semalam. Berderau darah pun ye jugak.

Berdesing sebab anak aku jadi pembuli.
Berderau sebab kalau parah budak tu mcmana? Hilang daya pendengaran mcmana? Mau kena bg gantirugi ni...

Aku tunggu2 jugak kalau2 polis cari aku. Mana la tau jadi kes polis. Tapi, sampai la ni tak dapat apa2 berita. Tak serius kot (sedapkan hati).



Anak aku pembuli??? Mungkin ikut aku kot. Sebab dulu aku penah buli budak junior masa sekolah dulu...heh heh heh

Tapi, aku tau anak aku. Dia takkan kacau orang unless dia kena kacau. (Ikut aku jugak tu....like father like son).

Takpe2...tunggu dan lihat apa cerita esok.

No comments:

Post a Comment