Wednesday, May 5, 2010

Wahhh...sama la!!!

Malam tadi aku tgk bola kat tv. Bukan calang2 game tau...Liga Malaysia.
Kebetulan tengah lepak2 lepas balik keje terbukak channel tu. Bukan senang nak tgk game ni...lebih2 lagi yang melibatkan team pilihan aku. Kalau dah masuk tv sure best game ni...hehehehe. Best! Best! Best!

Memang best game tu. Sori la kalau aku cakap...best giler bergelak ketawa tgk game tu. Sampai tergolek2 aku kat sofa.

Bola sampai petak penalti je...sangkut. Sangkut bukan sebab back opponent power...tapi sebab attacker tak power. Dah dekat pintu gol pun nak gentel2 lagi. Member sebelah dah tunggu tak dikawal pun tak dipassnya. Bukan sekali dua...banyak kali pulak tu. Nak score sorang gamaknya...supaya terpampang nama kat scoreboard.

Lepas tu pulak, opponent main 10 orang...dapat score 2 bijik pulak tu (lagi ligat aku bergolek). Salah satu punca team pilihan aku ni kalah...aku rasa sebab player yang aku nampak sorang tu yang menyumbangkan punca.

Takpe la. Lipat gandakan usaha. Pasti akan berjaya satu hari nanti.

Abis game tu, aku tgk game lain pulak...LIVE SPANISH LEAGUE. Kali ni aku tak bergolek tengok. Tak mampu aku nak bergolek...walau dipaksa2.

Wahhhh...sama la dengan game tadi! Sama apanya? Game Quality ke?

Tak...BOLA SAMA BULAT!
Warghhh...warghhh...warghhh...

MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA

No comments:

Post a Comment