Monday, May 3, 2010

adusss...rindunya!!!!

Dah masuk minggu ke2 aku berpisah dengan dia.
Dah hampir 10 tahun aku tak pernah berpisah dengan dia.
Kemana saja aku pergi...dia akan ada sama.
Lain la kalau aku pegi outstation ke...pegi bercuti ke.
Kena la tinggal, tak boleh ikut.

Tapi kali ni terpaksa jugak berpisah.
Berpisah bukan kerana benci...tapi kerana sayang.
Aku macam terasa sayang aku pada dia dah makin kurang.
Aku dah macam tak ambik berat pasal dia lagi.
Sebab tu la, kita terpaksa berpisah.
Berpisah atas sebab2 tertentu.
Kau akan bertambah anggun.

Mungkin, dalam tempoh 1 minggu lagi kita akan ditemukan semula.
Macam lama pulak tempoh 1 minggu tu.
Tapi aku percaya...
Lepas ni aku akan bertambah sayang pada dia.

Tunggu kedatanganku...
Wahai sang PROTON WIRA ku...ADUSSS RINDUNYA!!!

No comments:

Post a Comment