Friday, May 14, 2010

Pi Rah Mabuk....

Salam...

Satu dunia tahu keadaan di Timur Tengah sekarang ni. Tak pernah habis. Tak tau bila nak settle. Dan, semua orang tau si pembuat onar.

Dan, sebenarnya, tingkah laku si pembuat onar tu dah dapat diramal sejak dari dulu lagi.



US President, Benyamin Franklin 1709;

"Di sana terdapat bahaya besar yang mengancam negara Amerika Syarikat iaitu bangsa Yahudi. Kerana Yahudi itu berada di mana-mana menghancurkan perdagangan. Mereka itu hidup mengasingkan diri dan tidak bergabung dengan lainnya. Sejak lebih 1700 tahun mereka mempertaruhkan nasib kerana mereka telah diusir. Walaupun orang Palestin menolak mereka, mereka tetap tidak pergi dari sana. Mereka itu binatang yang tidak dapat hidup dengan lainnya. Mereka harus hidup di antara kaum Kristian dan yang lainnya tanpa mengeluarkan peluh. Kalau orang Yahudi tidak disingkirkan dari negara Amerika Syarikat, maka dalam 100 tahun anak-anak mereka akan menguasai negara kita, menghancurkan kita dan akan mengubah bentuk negara kita. Tidak lebih dari 200 tahun lagi, anak cucu kita akan bekerja dan memberi umpan kepada mereka. Sekarang pun orang Yahudi sudah menguasai perekonomian. Kalau bangsa Amerika tidak menjauhkan diri dari Yahudi, maka anak cucu kita akan mengumpat bapa-bapa mereka yang sudah berbaring di kubur. Kerana Yahudi tidak akan patuh kepada norma hidup di Amerika ini. Orang-orang Yahudi itu berbahaya bagi Amerika, apabila mereka dibebaskan masuk ke tanah Amerika dan menguasai Amerika. Kerana itu mereka harus diusir dengan menggunakan undang-undang".

Dan...

Now ni, tampok pemerintahan Amerika pun dah dikuasai oleh Yahudi. Sebab tu, diaorang langgar je Palestin tu.

Jangan kata Amerika...PBB pun diaorang dah conquer.

Senang2 nanti aku share kan pulak pasal siapa yang ada di belakang Amerika dan PBB yang dianggap sebagai pengaman dunia....CHEHHHH, PI RAH MABUK.

No comments:

Post a Comment